Last day of school!

Life with the weird kid. | 2011-06-03 | 13:28:03 Kommentera här! » 0 st

Idag var det då sista dagen i skolan. Presenteringen av diplomarbetet gick helt bra. Jag frågade många människor efteråt om man hörde vad jag sa, om jag darrade på rösten o.s.v.(jag gör alltid det efter att jag har presenterat något för andra människor). Alla sa att man hörde mig helt tydligt och att man inte märkte att jag var nervös, skönt :). Många tyckte också att mitt cosplay var jättefint och det är ju alltid kul att höra. 
Förresten, bara heads up att imorgon kommer jag antagligen inte att hinna blogga eftersom ja har skolavslutning på morgonen, sen ska jag på syrrans studendimision och studentfest och på kvällen kommer en kompis hit, så jag orkar nog inte ta bloggpauser då. Kanske ett tidsinställt inlägg dyker upp, ha det bra! ^^

Jag gillar mitt hår idag, och därför langar jag en fin bild här.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!