So, we meet again...

Life with the weird kid. | 2011-06-09 | 15:23:15 Kommentera här! » 0 st

Nu tog jag bloggledigt i några dagar, muahaha, deal with it. Nu så vill jag inte vara ute eftersom det är alltför varmt för mig så tänkte jag berätta om skolavslutningen då och allt annat som hände på lördagen.
Först var det då min skolavslutningen, jag gick ut nian alltså. I kyrkar tänkte jag börja gråta med gjorde det inte. Men sen då klassföreståndaren höll tal till oss nior om hur mycket vi har förädrats började jag lipa floder. Kunde helt enkelt inte hålla det inne. Sen när vi sjöng kunde jag hålla mig så att jag sjöng med alla andra. Sen då jag kramade mi klassföreståndare grät jag så att jag skakade. Jag kommer verkligen sakna mig klass, 9c. Om man ser hela årskursen som en helhet så är de bara skit, men min egen lilla klass kommer jag nog aldrig glömma, alla sjuka saker vi gjorde under dessa tre år i högstadiet.
Ja, efter det skulle jag helst ha velat fara hem och lipa och typ vilja döda mig själv, men sen skulle jag på syster Ls studentdimission. Den var skittråkig FYI. Min bak domnade typ tre gången innan den var färdig. Efter dimissionen hade vi studentfest vilken också var rätt så skittråkig, men jag fick fara därifrån tidigare så det var okej antar jag, god mat. På kvällen hade jag ett par kompisar hem till mig och då hade vi jättekul. Här är en bild för att demonstrera hur kul vi hade:

Så....nu har jag sommarlov och vet inte riktigt vad jag ska göra. De senaste dagarna har jag mest suttit inne i mitt rum i pyjamas med kylmaskine på full effekt. När det är 24 + ute och sol vill jag helst inte vara ute, allt för varmt för mig.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!