Good Morning.

Life with the weird kid. | 2011-03-30 | 05:50:29 Kommentera här! » 0 st

Ouch, vad jag har ont i benmusklerna idag! Jävla jumppa, haha. Magmusklerna är också rätt så sjuka. Anygays så tänkte jag droppa in lite för att informera er om att jag troligtvis inte kommer att hinna blogga mer idag, jag ska nämligen på Kille Queen konsert i Åbo med hela familjen. Mamma och pappa har gillar Queen sen de var unga och jag har växt upp med Queens musik, så det var en självklarhet att vi skulle fara dit. Killer Queen är som ett lookalike band till Queen, jag har bara läst bra recensioner av deras spelningar så jag tror att det ska bli bra. Sen ska jag också gå runt i lite olika loppisar och söka en läderrock, en punking som jag kan sätta fast skitmycket nitar på och sånt, wish me luck! :P

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!