The BL expert recommends: Bokura No Ai No Kanade

The BL Expert Recommends! | 2011-03-08 | 11:17:00 Kommentera här! » 0 st

Today I bring you a movie! Den här filmer såg jag ganska nyligen och jag gillar den. Den är ganska kort och lätt att följa med i. Den handlar om en kille som heter Maki och går i en musik skola, han är lite av en player där. Han ligger runt med olika killar och har aldrig en riktig pojkvän. I hans klass går ett musikalist geni vid namn Ruiki, en dag börjar Maki utveckla känslor för Ruiku och det fuckar upp Ruikus värld.
Inte min favoritfilm, men den är sevärd. Skådespelarna är ganska bra. Tyvärr hittade jag bara en version utan text som man kan se online, här är länken till den. Här är länkar där man ladda ner den: del 1, del 2, del 3, del 4, del 5, del 6. Dessutom så är det 001.-filer så man måste lägga ihop dem med det här programmet, ursäkta för besvärlighten. Jag försöker hitta så enkla sätt som möjligt att kolla på de här filmerna men endel filmer är inte så kända och då är det svårt att hitta t.ex. online-länkar :|

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!