The BL expert recommends: Formula 17

The BL Expert Recommends! | 2011-03-01 | 20:11:51 Kommentera här! » 1 st

Det har inte blivit så mycket bloggande nuva, så jag tänkte starta som en "serie" här på bloggen. Jag tänkte göra så att jag rekommenderar olika BL och yaoi filmer, serier och animes som jag gillar. Jag valde det här eftersom jag kollar på yaoi nästan jämt, så jag har mycket att välja ifrån. Tänkte lägga upp ett nytt inlägg i den här serien var tredje dag kanske? Då blir det i alla fall ett inlägg var tredje dag, och jag tror att jag blir mer motiverad att blogga om annat om jag startar en sån här juttu. Sorry om n inte gillar BL, men då får ni helt enkelt ignorera dessa inlägg :|
Först ut är en av mina favoriter, Formula 17. Det är en taiwansk film som hadlar om en kille från en liten stad. Han heter Chou Tien Tsai. Han åker till Taipei för att träffa en internetkompis. Han blir besviken och går på till en klubb där hans barndomsvän jobbar. Där han får höra om en playboy som heter Bai Tien Nan och blir förälskad i honom.
Jag älskar den här filmen, den är rolig och romantisk och ganska lättsam. Verkligen värd att se om du gillar den sortens filmer! Ladda ner den här och se den online här.

Kommentarer
Skrivet av: elin

Ah den låter intressant, ska nog se! :D

Jo Korea har knappt någon rock ens ju (X;-_-) så förstår dig.

2011-03-01 @ 21:16:11
Länk: http://thegoldenlock.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!