Alltså nu räcker det!

Life with the weird kid. | 2011-05-26 | 09:44:00 Kommentera här! » 0 st

Fan, jag var redan sur för att Versailles ska till Uppcon i Sverige, det finns ingen chans att jag kan fara dit och kolla på dem. Nu fick jag också reda på Seremedy ska vara förband till Versailles på UC! Alltså, det är ju nästan som man vill gråta, dessutom hoppas Gackt över Finland på sin världsturné och jag har helt enkelt inte råd att fara till Sverige och kolla på han, arrrgh! Snar kommer väl the GazettE också fara på världsturné, och då ska ni få se att dom också hoppar över Finland. Ugh, allt jag gör är gnäller nuförtiden.
Seremedys sångare, Seike

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!