För känslig, suck.

Deep shit. | 2011-05-30 | 15:53:55 Kommentera här! » 0 st

Jag tycker att jag har varit allt för känsligt de senaste dagarna, som att jag hela tiden är på gränsen till att gråta. Vet inte varför, kanske för att det är att jag slutar grundskolan i lördag och att det hela tiden gnager på undermedvetet eller någonting. Hoppas att det inte håller i sig så länge. Speciellt den här låten av the GazettE får mig att känna mig gråtfärdig. Låttexten passar ju rätt bra med skolavslutningen också.


Sayonara mata ne genki da ite ne     Farewell, see you again, be well.
Zutto zutto wasurenai kara          I'll never never forget
Sayonara kitto mata aeru yo ne?          Farewell, we'll definitely meet again, right?
Yakusoku da yo! yubikiri genman           It's a promise, we'll link our little fingers as a sign



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!