Gaizzzz

Life with the weird kid. | 2011-05-29 | 19:04:59 Kommentera här! » 0 st

Jag ber så mycket om ursäkt för att uppdateringen har varit ortroligt usel de senaste dagarna/veckorna. Eftersom det har varit slutet på skolan har jag haft annat att tänka på. Nu de senaste dagarna har jag arbetat på mitt diplomarbete vilket är ett Uruha Cosplay. Det finns ganska mycket att göra på det och jag har varit helt utmattad efter dagar av konstant syende. Men nu ska jag försöka uppdatera lite mer. Bilder på cosplayet kommer (förhoppningsvis) snart upp här på bloggen. Syster L ska ta bilder och jag ska försöka få tummen ur röven och lägga upp dem. Patience is the key!
Nu ska jag i alla fall se på Låt den rätte komma in. Jag läste slut boken tidigare idag och jag tyckte den var helt asbra så jag hoppas filmen är lika bra. Ha det gött! :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!