Her face seems slowly sinking, wasting, crumbling like pastries.

Life with the weird kid. | 2011-11-26 | 22:19:43 Kommentera här! » 0 st

Glad lillajul åt er alla!
Idag har jag varit i köket hela dagen pch bakat. Jag har gjort ett pepparkakshus för första gången i mitt liv. Det blev faktiskt skitfint, jag blev jättenöjd. Sen bakade jag också jättemånga vanliga pepparkakor så nu kommer jag inte vilja äta pepparkakor på flera veckor.
Igår var jag också till Jill. Vi satt mest och pratade och lyssnade på musik, sen såg vi också på en An Cafe live DVD, det var riktigt kul. Nu ska jag se på The Big Band Theory och sen sova, godnatt!

Mitt fina pepparkakshus, notera de två gubbarna utanför, a nice little gaycouple

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!