Homeworkhomeworkhomeworkhomeworkhomeworkhomework.

Life with the weird kid. | 2011-11-21 | 16:39:13 Kommentera här! » 0 st

Mitt liv består mest av läxor just nu, om jag väljer att göra dem är en annan sak, haha. No, but seriously, jag har masor mes läxor, men alla prov är snart över. Det sista provet jag har är finska, det värsta av alla prov, men det ska nog gå bra (tror jag). Jag får helt enkelt inte få underkänt för då får jag antagligen underkänt i hela kursen. Oh well, det är bara att öva. Ugh, tills imrogon har jag en materialbaserad uppsats som ska skrivas, finskaprov som ska läsas på plus finskaläxa, better get busy! Vad har ni tänkt gör ikväll, berätta (om detta bloggfanskap låter er kommentera).
Me and my study buddy, Mountain Dew <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!