I try to take one day at a time, but sometimes several days attack me at once.

Life with the weird kid. | 2011-11-03 | 17:49:16 Kommentera här! » 0 st

Usch, jag är så jävla stressad just nu. Tar bara en liten kreativ paus från läxor och skit för att informera er om hur stressigt det är att vara en studerande vid Kimitoöns gymnasium. Prov, presentationer, novellanalyser, essäer, matteuppgifter, arbeten, hoho! Men nu tror jag att jag har allt under kontroll, ska komma igenom det här. Bara jag prioriterar min tid rätt så, och planerar då jag ska göra allt. Men nu ska jag göra färdigt min HK-uppgift och sen försöka hinna med att baka mockarutor, vi ska se, vad har ni gjort idag och vad ska ni göra resten av kvällen?

En bild på min Kanon x Kanon biljett, för att det bara är ca 3½ dag kvar!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!