I wanna be sedated.

Life with the weird kid. | 2011-11-23 | 17:24:34 Kommentera här! » 0 st

Tjenare! Idag hade jag sista provet för den här perioden: finska. Jag tror (och hoppas) att jag i alla fall får godkänt, vilket är allt jag kräver i finskan. Var också till psykologen idag. Har inte varit dit på två veckor, men det kändes skönt att få lufta lite igen. Fick också hem min SHOXX tidning som jag köpte på Huuto förra veckan. Jag lade in pengarna på söndagen så det gick faktiskt snabbt. Tidningen är sjukt fin, jag älskar'en <3


En av de största orsakerna varför jag köpte den var att det fanns tre sidor The Gazette med i den, sen har jag också velat ha den sen sjuan så jag tyckte det var dags att skaffa den.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!