Lack of money is the root of all evil.

Life with the weird kid. | 2011-11-17 | 21:37:54 Kommentera här! » 0 st

Jag skulle köpa en The Gazette handduk på huuto.net. Ni vet, en sån där som de säljet på alla japanska konserter, en sn där avlång? Nåja, jag skulle köpa en sån i alla fall. Den kostade 15 € så jag tänkte att det var en helt bra deal, den hade kostat 20 € ny. Auktionen skulle gå ut 12 över nio ikväll så jag gjorde mitt bud jämnt nio ungefär. Då var där nästan genast en som bjöd över, jag blev arg för jag ville ha den jävla handduken. Så jag fortsatte bjuda tills den kostade 22 €, sen sa jag helt enkelt fuck it, jag betalar inte mer än 22 € för en handduk. De andra fortsatte att bjuda, och bjuda, och bjuda. Så höll det på i ca 20 minuter tills den jävla handduken kostade 50 €! 50 fucking euro för en fucking handduk. Hur mycket jag än älskar the Gazette är det nästan bara dumt att betala 30 € mer än orginalpriset för en handduk, oh well kanske det bara är jag som är ett dåligt fan.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!