Once upon a time, there was a boy who wanted to fly.

Life with the weird kid. | 2011-10-22 | 19:37:48 Kommentera här! » 0 st

Har tillbringat mitt höstlov hos syrrorna i Åbo. Bestämde mig för att ha höstlovet bloggfritt, sorry. Jag for dit på onsdagen och kom hem idag, hade det riktigt skönt. Mest chillade jag bara och gick på stan. På torsdagen pratade jag till och med riktigt lite på finska med en kassör, blev riktigt stolt över mig själv. Mest stolt över att jag inte panikerade utan faktiskt tänkte efter att jag kunde svara någonting. Hm, vet inte alls vad jag ska blogga om, så det får sluta där!
Vad har ni gjort på höstlovet, om ni har haft det ännu?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!