Another good day? What is this sorcery?

Life with the weird kid. | 2012-02-06 | 19:12:36 Kommentera här! » 2 st

Idag har jag varit på riktigt bra humör. Vädret har varit bra, hade en bra hårdag, alla var på bra humör i skolan, ja riktigt bra var allt. Idag började dagen med en håltimme, sen franska, jag var bara på timmen ca 20 minuter eftersom jag skulle till psykolog. Sen skulle vi höra på någon finsk författar så det tog upp hela biologitimmen, så den enda timmen jag hade på riktigt idag var konst, så det var otroligt latigt och skönt. Dessutom köpte jag häften till den nya perioden idag, så när jag kom hem fixade jag dem lite finare, tyckte de var så tråkiga :)
Vad tycker ni?

Kommentarer
Skrivet av: NATSUKO-CHAN

Neej va fina dom e o: orättvisa i världen :C hihi :3

2012-02-06 @ 20:32:45
Länk: http://natsuko.blogg.se/
Skrivet av: Rebz

Eye, eye, nice ^^



2012-02-07 @ 16:01:39
Länk: http://unioncolours.tumblr.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!