I get the job done!

Life with the weird kid. | 2012-02-07 | 18:18:30 Kommentera här! » 2 st

Idag då jag kom hem gjorde jag direkt läxorna vi fick idag, kände mig bara inspirerad att göra dem och hade lust. Nu känns det otroligt skönt att jag har alla läxor ända till torsdagen fixade, helt stressfritt och najsigt! Ska se hur länge jag kommer fortsätta vara så här aktiv, kanske ett par dagar haha. Nu ska jag i alla fall njuta av ledigheten och kolla på en slasherfilm som heter Black Christmas. Den handlar typ om en psykopat på rymmen som far hem till sitt barndomshem, som gjorts om till ett sorority, på julafton och börjar mörda alla där. Hörs som en fin och hjärnlös film att se på, vad gör ni ikväll?

Kommentarer
Skrivet av: morningtwinkle

nice blog :)

2012-02-07 @ 20:49:05
Länk: http://morningtwinkle.blog.com
Skrivet av: Julia

Vi ska nog va riktigt flitiga studerande den här perioden vi ;D



Nu fick du en kommentar xD

2012-02-08 @ 10:05:32
Länk: http://struntarivaddesager.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!