I caved.

Life with the weird kid. | 2012-01-05 | 17:52:51 Kommentera här! » 3 st

Jg tänkte att jag skulle vara duktig och göra hela min nya design själv, inte ta en färdiggjord. Men baserat på gårdagens upplevelser så tänkte jag om. Så nu har jag en väldigt fin design som är gjord av Babbidesign och jag äverkligen nöjd! Designen jag använder och många många fler finns att ladda ner här.
Det enda jag har gjort själv är att jag ändrade lite på färgerna och lade in egna bilder i headern. Det enda jag inte är riktigt nöjd med är att vissa delar i designen ännu är rosa och om ni känner mig så vet ni är jag inte ett så stort fan av rosa, men jag kom inte på hur man ändrar det så oh well liksom. Men nu det viktigaste: vad tycker ni?

Kommentarer
Skrivet av: NATSUKO-CHAN

Jag tycker det blev riktigt bra och jag ser inget rosa förutom de där är i menyn vem som ha "laga " designen o: :DD

2012-01-05 @ 17:57:33
Länk: http://natsuko.blogg.se/
Skrivet av: ZOOFIE: Sveriges största musikblogg

sv; Det var helt sjukt hela grejen. Det var i juni och jag har inte fattat det riktigt än! När han kom ut på scenen gav han mig "the famous Rotten stare", hahah. Jag stod längst fram i mitten så det är ju ganska förståligt att det blev mig han stirrade på, men det var så sjukt allting!



Han är världens coolaste. Haha. Som sagt, en jävla legend!

2012-01-05 @ 18:38:30
Länk: http://zoofie.devote.se
Skrivet av: Julia

I like your design :))

2012-02-01 @ 08:01:54
Länk: http://struntarivaddesager.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!