Insert title here.

Life with the weird kid. | 2012-01-13 | 16:16:54 Kommentera här! » 1 st

Idag hade jag bara en timme biologi, så jag bestämde mig för att stanna hemma, kändes så jävla onödigt att fara till skolan för bara det. Dessutom sa vår lärare igår att vi inte skulle skriva eller något sånt på lektionen, bara ha teori, så jag tror inte att jag missade så hemskt mycket. Skulle egentligen vara flitig här hemme och ta denna lediga dag som ett tillfälle att läsa mycket på prov, men så blev det ju tyvärr inte, inte så länge youtube finns. Men nu ska jag snart dyka ner i finskaboken och plåga mig själv med objektböjningar och temaformer. Vad har ni gjort idag? :)

Denna låt är bra att lyssna på när man gör läxor, lol

Kommentarer
Skrivet av: Ronja

låten <3

2012-01-13 @ 19:58:32
Länk: http://rakentajantytar.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!