Jag är verkligen dålig på rubriker.

Life with the weird kid. | 2012-01-14 | 13:15:25 Kommentera här! » 1 st

Dagens planer består just nu av ingenting. Ska antagligen se på youtubevideos hela dagen, och läsa på finskaprov of course. Haha, det verkar som att alla mina dagar ser likadana ut nuförtiden. Här kommer i alla fall dagens outfit, den är löst inspirerad av Tatsouro från MUCC.


T-skjorta och hoodie från EMP.fi, skjortsen är från PUMA. Dessutom har jag stora Rayban liknande glasögon på mig, fast man inte ser dem p.g.a. redigeringen, de är från H&M

Kommentarer
Skrivet av: Rebz

Var i Finland bor du? (Ja antar att du bort här pga att du läser finska :P)

2012-01-15 @ 08:38:58
Länk: http://unioncolours.tumblr.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!