Whistle and snap your fingers to the tune of a new melody.

Life with the weird kid. | 2012-01-23 | 08:24:56 Kommentera här! » 0 st

Bloggen har stått ouppdaterad i några dagar nu, tog en omeddelad paus från bloggandet, mest p.g.a. bloggtorka. Men nu är jag tillbaka, ska försöka uppdatera i alla fall en gång per dag med ett litet inlägg. I helgen var jag till mina sysrtrar i Åbo, skulle egentligen gå på Reckless Love's konsert på Klubi, men den blev inställd så jag tillbringade lördagen med att spela mitt nyinköpta Assassin's Creed spel. Idag är jag då i skolan, skitjobbigt, är redan skoltrött. Liite för tidigt på läsåret att vara skoltrött. Just nu har jag håltimme, sen har jag franska, biologi och konst. Biljetterna till LM.C släpptes också just så jag kan inte ta ögonen ifrån den sidan, refreshar den hela tiden för att se om biljetterna tar slut, haha. Ska troligen beställa mina biljetter idag, så de får helt enkelt inte ta slut!

Bara 111 dagar kvar! 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!