Goodbye.

Life with the weird kid. | 2012-06-19 | 14:36:30 Kommentera här! » 1 st

Som ni kanske har märkt så har jag inte skrivit några nya inlägg på en väldigt lång tid. Kände att jag behövde en paus från bloggen. Dessutom var jag så trött på denna blogg, har ju ändå haft den sen jag gick i sjuan. Nu har jag i alla fall förnyat mig lite, men en alldeles ny blogg! Gjorde den bloggen för flera månader sen, men det har tagit en tid att få designen i ordning (tack syster L för den :P). Jag är i alla fall väldigt nöjd med allt där, och jag hoppas att alla läsare som är kvar efter denna tid följer med mig till min nya adress, vilket är (trumvirvel):

mitsukii.blogg.se!
Ses där! ヽ(^▽^)ノ

Kommentarer
Skrivet av: Unia

Haha, jo det har vi minsann märkt ;) Men megabra om du börjar blogga igen :D

2012-06-20 @ 15:45:37
Länk: http://namnetbetyderintejag.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!