I fail again.

Deep shit. | 2012-03-26 | 18:39:41 Kommentera här! » 0 st

Jag ber alltid om ursäkt för att jag inte har bloggat så mycket. Jag kan anta att ni kanske blir lite trötta på mina små bloggpauser hela tiden eller hur? Just nu är jag bara så nedrans oinspirerad med allt jag gör. Har ingen inspiration till outfits, kan inte teckna och jag är onöjd med typ allt jag gör, vilket också gäller bloggen. Enligt mig är den helt enkelt inte bra nog. Skolan tar också upp mycket tid. Som tur är har jag bara två prov kvar den här perioden. En positiv sak i alla fall är att snön håller på att smälta bort och att man kan gå utan jacka typ varje dag, snart kan jag antagligen också börja köra med min moped till skolan. Men ja, nu vet ni orsaken för min lilla paus, vet inte när jag får tillbaka lusten att göra nånting igen, men ska försöka blogga mer i alla fall. See you around (:

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!