Vem inspireras jag av?

Life with the weird kid. | 2012-03-06 | 13:15:51 Kommentera här! » 2 st

Fick en kommentar här på bloggen för några veckor sen att jag skulle skriva om vem jag inspireras av och jag tycker att det är en bra idé så här kommer ett inlägg om just det! :)
Prettydisease på Dayviews! (bild från hennes dayview, jag la till texten)
Denna tjej har så otroligt underbar stil och jag tar mycket av min klädinspiration från just henne. Dessutom målar och tecknar hon sjukt bra. Hon är också en awesome cosplayare.
Tim Burton!
Aah, Tim B. Vad finns det inte att gilla med den mannen? Jag tycker att han är en fantastisk förebild. Han är en otrolig konstnär och lägger sin egna stil och tvist på allt han gör. Hans dikter är otroliga och så ska vi ju inte glömma det han är mest känd för; att regissera filmer. Många av mina favoritfilmer är Tim Burton filmer. Han är en så artistisk själ och det beundrar jag verkligen.
Ruki från the Gazette!
Det kanske inte var en hemlighet direkt, i alla fall inte om ni läst min blogg en längre tid. Ruki är en stor inspirationskälla för mig. Både hans framgång i livet och hans klädstil o.s.v. När han var yngre blev han utkastad hemifrån men han gav inte upp. Han gav sig in i musikindustrin och miste inte modet fast hans första två band inte blev så kända. Redan det tycker jag att är ganska inspirerande. Han har också en otrolig klädstil, tecknar, designar smycken, what's not to like!?

Kommentarer
Skrivet av: Jasmin - Drömmen om att bli en känd designer och är Halmstads största blogg.

Hejsan jag har följt din blogg ganska länge nu och vill bara säga att den är jätte bra! :)

Skulle verkligen betyda mycket om du gav min en chans! :)

Jag gör också länkbyte om du är intresserad? :)

2012-03-06 @ 18:08:39
Länk: http://jaasses.webblogg.se/
Skrivet av: Julia

Vilket bra inlägg, riktigt intressant! :) Nog för att jag redan visste om Tim Burton och Ruki, men de va liksom kiva att läsa mer om dom o varför o sådär ;)

2012-03-07 @ 09:08:04
Länk: http://struntarivaddesager.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!