We love kebab!

Life with the weird kid. | 2012-03-21 | 16:32:37 Kommentera här! » 3 st

Hallojsan! Idag hade jag historia, fast vi hade provrepitition i psykologi i ca en halvtimme först, sen hade jag håltimme och sen religion. Presenterade mitt arbete om religion i Japan och det gick faktiskt bra. Jag fick lite minihjärtattack för jag hade glömt anteckningarna hemma, men det gick helt bra utan dom också. Jag slutade skolan klockan kvart över 2 men efteråt blev jag kvar i Kimito med le boyfriend tills pappa slutade jobbet så att jag kunde få skjuts hem. Vi åt kebab, skitlänge sen jag gjorde det och det var gott! Min kväll ska fortsätta med att läsa på psykkaprov och franskaläxa (plus kreativa pauser med Adventure Time ;3) Hur har ni haft det idag?

Får nöja er med en mobilbild eftersom jag glömde kameran idag.

Kommentarer
Skrivet av: Linda

NAMMMMM, KEBAAAAAAAABB!

2012-03-21 @ 17:34:55
Länk: http://keepmeinsane.blogg.se/
Skrivet av: Julia

Fanny, man får inte lägga upp en såndän bild!!! :( ;)

2012-03-22 @ 14:54:04
Länk: http://struntarivaddesager.blogspot.com
Skrivet av: stella

hej! jag håller på och fixar en blogg på blogg.se och såg att du laddat ner samma design som jag. jag har nämligen gjort en header med måtten som ska vara och undrar hur du fick bort hennes header (med bilder med mått i)? om du har tid att svara så gör det gärna på min blogg så jag inte missar svaret :-)

2012-03-24 @ 22:08:36
Länk: http://dufina.se

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!