You're the Sony to my Ericsson.

Life with the weird kid. | 2012-03-20 | 19:02:00 Kommentera här! » 1 st

Köpte ny mobil förra veckan. Min gamla började bli rätt så sliten och dessutom ville jag ha en musiktelefon för jag tycker att det blir så rörigt att släpa runt både MP3-spelare och mobil. Så jag hade klart för mig att jag ville ha en Sony Ericsson eftersom de har bra musiktelefoner och jag är jävla trött på Nokia. Så nu äger jag en Sony Ericsson Spiro w100i. Jättebra telefon, enda problemet är de små knapparna, blir lite felskrivning med dem ibland, haha.
Ett stoort plus är att den kan läsa japanska tecken. Det är jättekul att faktiskt se låtnamnet och inte bara fyrkantfyrkantfyrkant.

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Uuuh, najs :D

2012-03-21 @ 16:07:14
Länk: http://keepmeinsane.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!