ÅÅÅÅBO

Life with the weird kid. | 2009-04-18 | 20:28:52 Kommentera här! » 0 st

nyappy!! o(≧∀≦)o

Idag var jag till härliga ååbo =3 jag fick en ny MP3, eftersom mamma bykte min andra. Men den nya är MYCKET bättre, man kan ha en egen bild som bakrundsbild på den, man kan ha på högtalare så alla andra kan höra på musik + att den är snygg! =3

Nyappy go around the world DVDn kom i torsdags :D:D jag har reda sett på den två gånger. Jag såg på den en gång på torsdagen och igår var det ju exakt en månad sen jag var på An Cafe konserten, så jag var ju tvungen att fira på något sätt o(≧∀≦)o den var sjukt bra =3


Jag ville ha en pink men det fanns inte kvar så jag fick en svart istället =3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!