SORRY

Syre. | 2009-08-29 | 11:40:28 Kommentera här! » 1 st

Alltså med det här inlägget, jag menade inte bokstavlig att döda hip hop och sånt. Och man dödar ju inte heller genom att copypasta det till några videon på youtube! Jag menade inte att förolämpa dom som tycker om pop och disney. Alla får tycka om vad som helst för musikstil! Det finns ju nog flera r&b-fans än J-rock fans.
Jag menade alltså inte att jag vill döda, men dom flesta visste nog redan att jag inte gillar pop, r&b, hip och och rap.

Men, my main point is: jag är så lessen, vi kan väl ända vara vänner :'(

Kommentarer
Skrivet av: C I T Y C A T S - N&N

NICE BLOG ! :)



/ CITYCATS - N&N

2009-08-30 @ 00:16:18
Länk: http://citycats.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!